Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Zandvoort Circuit Run zelf!

Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij de veelgestelde vragen voor individuele deelnemers.

Inschrijven Goede Doel 2026

Zandvoort Circuit Run 2026

Overig

Zandvoort Circuit Run 2026

Overig

Inschrijven Goede Doel 2026

Inschrijving goede doelen
Wanneer gaat de inschrijving voor de goede doelen open? 
De inschrijving voor de Business Run gaat op 25 augusuts 2025 om 09.00 uur open. 

Wanneer sluit de inschrijving? 
De inschrijving sluit 16 maart 2026, of eerder als we uitverkocht zijn. 

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 5 personen.  

Heb je minder dan 5 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Heb je meer dan 5 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven, zolang de inschrijving open is. Ook dat team mag je aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.

Kies je er voor om individuele tickets te kopen, houd er dan rekening mee dat deze deelnemers niet mogen starten in het Businessvak en geen gebruik mogen maken van de business faciliteiten.  

De 3 snelste deelnemers van het team worden gebruikt om de uitslagen op te maken. Heb je minder dan 3 deelnemers, dan komt jouw team niet in de uitslagen. 

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname 10 t/m 19 teams = 5% korting
Bij afname 20 t/m 29 teams = 10% korting
Bij afname van 30 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven? 
Nee, dat is niet per se nodig. Je vinkt dan ‘Ik weet het nog niet’ aan om door te gaan met de inschrijving. 
 
Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype 
Automatisch gegenereerde beschrijving
Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.

Heb je bij verzending van de startbewijzen gekozen voor ‘Adres deelnemer’, dan dien je voor de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 de tickets te hebben toegewezen.  

Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 16 februari 2026 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 16 februari 2026 en 16 maart 2026.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar per ticket voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 16 februari 2026, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers naar het juiste adres te verzenden.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 16 februari 2026 en 16 maart 2026.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/Betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Goeden doelen teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden met de button ‘Factuur downloaden’.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Startnummers
Waar worden de Business startbewijzen bezorgd? 
Tijdens de inschrijving kies je voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.
 
Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je het businesspakket op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen. Dit mag géén postbus adres zijn.

Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer het startbewijs op het persoonlijke opgegeven adres. De adressen van de deelnemers dienen voor de uiterste wijzigingsdatum 16 februari 2026 in het dashboard te staan. Anders worden de startbewijzen alsnog naar het factuuradres verzonden. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.  
 
Bij bestellingen die na de uiterste wijzigingsdatum 16 februari 2026 gedaan worden, dienen de deelnemersgegevens direct aangevuld te worden. 

Wanneer worden de startbewijzen bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startbewijzen bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.
Annuleren
Kan ik mijn Goeden doelen inschrijving annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de Algemene voorwaarden voor business- en goede doelendeelname, artikel 2.7.

Bij schriftelijke annulering voor 16 februari 2026 kan restitutie van inschrijfgelden en extra bestellingen (met uitzondering van de vrijwillige bijdrage) plaatsvinden.

Bij annulering t/m 5 januari 2026 worden 10% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde teams en extra bestellingen in rekening gebracht.

Bij annulering van 6 janauri 2026 t/m 16 februari 2026 worden 50% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde teams en extra bestellingen in rekening gebracht.

Bij annulering vanaf 17 februari 2026 vindt er geen restitutie plaats.

Zandvoort Circuit Run 2026

Startvak en starttijd
Waar zijn de start en finish?
De start- en finish van de Zandvoort Circuit Run bevinden zich op Circuit Zandvoort. Alle starts vinden plaats vanuit de pitstraat.

In welk Businessvak starten wij?
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie, waaronder de startvakken en -tijden.

Óf open jouw dashboard en check in de week van het evenement jouw ‘Toegewezen tickets’.

Wat zijn de starttijden van de Business Run? 
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag een teamlid eerder of later starten? 
Een deelnemer mag later starten. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand? 
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan met het toegewezen startnummer de kortere afstand lopen en start dan vanuit het zelfde startvak bij de kortere afstand.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Kijk bij bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion? 
Je vindt de helpdesk bij de Paddock Club op Paddock 2.
Medaille
Krijg ik een medaille?  
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kunt jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand. De graveer-stand vind je bij de Paddock Club op Paddock 2. Wanneer je dit vooraf hebt besteld, staat dit aangegeven op je startnummer in de vorm van een kleine medaille. Wanneer je ter plekke beslist om jouw medaille te laten graveren, dan betaal je € 11.
Tijdslimieten
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Zandvoort Circuit Run gelden de volgende tijdslimieten:
- 10 Engelse Mijl: 2 uur en 15 minuten
- 12 km: 1 uur en 45 minuten
- 4 km (One Lap): 35 minuten
- Kids Circuit Run: 30 minuten
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging is er onderweg?
Kijk op de website voor meer informatie over de Verzorgingsposten en de locaties daarvan (10 Engelse Mijl, 12 km & 4 km (One Lap)).

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische hulpverlening.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start- en finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
Omkleden kan in de omkleedruimte op Paddock 2 of in Sporthal Korver. Hoe je hier komt, lees je bij bereikbaarheid. Douchen is ook mogelijk bij Sporthal Korver.

Waar kan kleding ingeleverd worden?
Je kleding kan je inleveren bij de kledinginname op Circuit Zandvoort. De kledinginname vind je op Paddock 2. Bij inlevering van je (kleding)tas krijg je een sticker op je startnummer geplakt. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen. Inlevering is wel op eigen risico.

Laat geen kleding achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgd door Mylaps Event Timing door middel van een chip achter op jouw startnummer.

Waar vind ik de uitslagen?
De uitslagen vind je terug op de website.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?

Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan je persoonlijke uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Startnummers
Waar worden de Business startnummers bezorgd?
Tijdens de inschrijving heb je gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Heb je gekozen voor ‘Factuuradres’ dan wordt het businesspakket naar het factuuradres in jullie dashboard gestuurd.

Heb je gekozen voor ‘Adres deelnemer’ dan worden de startnummers naar de adressen van jouw teamleden gestuurd. Wijs je tickets na de uiterste wijzigingsdatum 16 februari 2026, toe, dan ontvang je de losse startnummers op jullie factuuradres.

Wanneer worden de Business startnummers bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.
Foto/video
Waar kan ik de teamfoto’s vinden?
De teamfoto’s vindt je op de website. 

Overig

Vrijwilligers
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden? 
Het team bestaat uit individuele vrijwilligers, studenten en vrijwilligers vanuit verenigingen. Meer over het vrijwilligerswerk lees je op onze website. 
Le Champion Membership
Hoe kan ik member worden van Le Champion? 
Meedoen aan de sportevenementen van Le Champion is al een feest op zich, maar om als member aan de start te staan, geeft net dat beetje extra. Meer over het Le Champion Membership lees je op onze website. 

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!