Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Zandvoort Circuit Run zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2022

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open? 
De inschrijving voor de Zandvoort Circuit Run 2022 gaat op maandag 25 oktober om 9.00 uur open. 

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 20 maart 2022, of eerder als we uitverkocht zijn. Let op! Indien je tussen 14 en 21 maart inschrijft, is het niet mogelijk dat jouw naam op jouw startnummer wordt gedrukt. 

Hoe kan ik inschrijven?
Ga naar de startpagina en kies voor ‘Inschrijven’

Hoeveel kost het om in te schrijven?
De tarieven vind je hier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.
 
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via dit formulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.

Is er een dag-inschrijving? Is er een wachtlijst?
Er is geen dag-inschrijving of wachtlijst.

Vanaf 21 maart 2022 komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die zijn/haar tickets aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard de ticket aan jou toewijzen.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt om in te schrijven in Atleta, dan kies je voor ‘Inloggen’ tijdens de inschrijving. Je ontvangt dan een e-mail van ‘noreply@atleta.cc’ met een code om in te loggen.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachte eindtijd?
Log in op jouw dashboard en wijzig jouw gegevens. Je kon jouw gegevens wijzigen t/m 14 februari 2022. Latere wijzigingen worden niet meer meegenomen in de bestellingen.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 14 februari 2022 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik in jouw ticket op 'Wijzigen'. Wijs de ticket toe aan 'Iemand anders'. Vul het e-mailadres en de naam in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en 'Bevestig' dit.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 14 februari 2022, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het startnummer niet meer wijzigen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 26 maart 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden vind je hier.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan het evenement?
Een deelnemer dient op de dag van het evenement tenminste een minimumleeftijd bereikt te hebben. Voor de 10 Engelse Mijl is de minimumleeftijd 16 jaar; voor 12 kilometer 14 jaar; bij de 4 km is er geen minimumleeftijd. Deelnemers tot en met 12 jaar kunnen slechts deelnemen onder begeleiding van een volwassene.
 
Bij de Kids Run geldt voor de 900 meter de leeftijd 4 t/m 7 jaar en voor de 2,6 kilometer de leeftijd 8 t/m 12 jaar.
Shirt
Is er een shirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het raceshirt.
Startnummer
Ik heb mij na 14 maart ingeschreven, komt mijn naam op mijn startnummer?
Nee, indien je je na 14 maart (de originele sluitingsdatum) hebt ingeschreven, is het niet meer mogelijk om jouw naam op het startnummer te drukken.

Wordt mijn startnummer thuisbezorgd?
Ja, in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?
Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw startnummer op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik heb mijn startnummer niet ontvangen. Wat nu?
Als je op woensdag voor het evenement geen startnummer hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier.

De naam op het startnummer is verkeerd, kan ik dit nog aanpassen?
Als een startnummer eenmaal is gemaakt, kan de naam helaas niet meer veranderd worden.

Ik heb een startnummer van iemand overgenomen. Kan ik de naam op het startnummer veranderen? 
Als een startnummer eenmaal is gemaakt, kan de naam helaas niet meer veranderd worden. Is het startnummer online aan jou toegewezen, dan komt jouw naam wel in de uitslagen te staan.

Ik heb een startnummer overgenomen. Wordt mijn startnummer bij mij thuis bezorgd?
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 14 februari 2022, een inschrijving hebt overgenomen, wordt het startnummer naar de oude deelnemer opgestuurd. Je dient onderling te regelen dat het bij jou terecht komt.

Zandvoort Circuit Run 2022

Start/finish
Waar is de start? Waar is de finish?
De start- en finish van de Zandvoort Circuit Run bevinden zich op CM.com Circuit Zandvoort. Alle starts vinden plaats vanuit de pitstraat.

Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start?
In de week voor het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.

Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de (voorlopige) startijden.

Mag ik starten in een ander startvak?
Je mag bij de Zandvoort Circuit Run starten in een later startvak. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag ik eerder/later starten?
Je mag bij de Zandvoort Circuit Run later starten. Eerder starten is niet toegestaan.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je in de Runnerstent bij Paddock 2. 
Medaille
Krijg ik een medaille? 
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille! Lees hier meer over de optie om deze te laten graveren tijdens het evenement.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in de Paddock Club.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Zandvoort Circuit Run gelden de volgende limieten:
- 10 Engelse Mijl: 2 uur en 15 minuten
- 12 km: 1 uur en 45 minuten
- 4 km (One Lap): 35 minuten
- Kids Circuit Run: 30 minuten
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende pitstops tegen waar jij even kunt bijtanken. 

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op het Zandvoort Circuit terrein en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
Omkleden kan in de omkleedruimte op Paddock 2 of in Sporthal Korver. Hoe je hier komt, lees je bij bereikbaarheid. Douchen is ook mogelijk bij Sporthal Korver.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
Je kleding kan je inleveren bij de kledinginname op het Circuit Zandvoort. De kledinginname vind je op Paddock 2. Bij inlevering van je (kleding)tas krijg je een sticker op je startnummer geplakt. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen. Inlevering is op eigen risico.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.

Zijn er kluisjes?
Tegenover de kledinginname worden kluisjes geplaatst. De kosten voor het huren van een kluisje zijn € 5,00 waarvan € 2,00 borg wordt gerekend.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur en bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur en bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Parkeerkaart
Ik heb een parkeerkaart besteld, hoe werkt dit?
In jouw persoonlijke dashboard vind je bij jouw ticket een QR-code. Wanneer je deze code scant bij de parkeerplaats, kun je parkeren. Je ontvangt dus geen fysieke parkeerkaart.
Het is niet nodig om de parkeerkaart te printen, je kunt dit via jouw mobiel laten zien bij de parkeerplaats.
Kijk voor de bereikbaarheid van de parkeerplaats(en) bij de vraag over de bereikbaarheid.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren? 
Kom je met de auto naar Zandvoort, dan dien je rekening te houden met betaald parkeren. Klik hier voor meer informatie.

Hoe kan ik het beste komen met openbaar vervoer?
Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid.
Kids
Is er een prijsuitreiking bij de Kids Run? 
Onder het motto 'Meedoen is belangrijker dan winnen' en 'Iedereen is een winnaar', is er geen prijsuitreiking. Alle kinderen ontvangen een medaille na de finish.

Ik wil graag met mijn kind mee rennen, mag dat?
Ouders met kinderen van 4 t/m 6 jaar mogen met hun kind meelopen over het parcours. Begeleiding bij oudere kinderen is niet toegestaan.
Inschrijving annuleren/wijzigen/overdragen
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik in jouw ticket op 'Wijzigen'. Wijs de ticket toe aan 'Iemand anders'. Vul het e-mailadres en de naam in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en 'Bevestig' dit.

Je kunt jouw inschrijving t/m 26 maart 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Zandvoort Circuit Run 2022

Foto's
Waar vind ik mijn foto’s?
Klik hier om jouw foto's te openen of check daar de Veelgestelde vragen over jouw foto's.

Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?
Indien je jouw foto's niet kan vinden met jouw startnummer, zoek dan via de 'Zoek met selfie' button. De software zoekt al jouw foto’s razendsnel op nadat je een selfie of een andere foto van jezelf hebt geüpload. Klik hier om jouw persoonlijke foto's te zoeken.

Als je hebt gezocht met jouw startnummer èn met een upload van een duidelijke foto van jezelf en je vindt nog steeds geen foto's, dan kan het zo zijn dat je op de fotopunten net achter iemand hebt gelopen. Het spijt ons, dan zijn er geen foto's beschikbaar.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Als je jouw foto's wilt laten verwijderen, stuur ons dan een bericht via dit formulier
Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslag op de website. De uitslag op de website is leidend.

Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Klik hier voor de officiële uitslagen van de Zandvoort Circuit Run.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur en bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.

Waar vind ik mijn certificaat?
Bij jouw uitslag is de link naar jouw certificaat geplaatst. Klik hier voor de uitslagen van de Zandvoort Circuit Run. 

Business Run 2022

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving.
 
Hoe betaal ik mijn business teams op FACTUUR?
Klik tijdens de inschrijving op ‘Factuuradres opgeven’. Vul daar de gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Druk vervolgens op de button ‘Betaal’. Je kunt nu kiezen voor de optie ‘Bank transfer/Overboeking’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In betreffende e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.
 
Hoe wordt de KORTING verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.
 
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de teamleden paraat te hebben. Kies bij inschrijving voor ‘Later toewijzen’ of zet alle tickets op ‘Toewijzen aan: Mijzelf’. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard tickets toewijzen aan de teamleden. De teamleden ontvangen dan een e-mail en dienen zelf hun inschrijving te voltooien.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de niet-toegewezen tickets. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Of kies er voor om een registratielink te delen met jouw teamleden. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de registratie link die je vindt bij 'REGISTRATIELINK Deel deze link met een familielid, vriend of collega of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen'.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

COVID-19

Coronamaatregelen
Vindt het evenement in aangepaste vorm plaats?
Het is mogelijk dat de editie van 2022 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig.

Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
Dit is afhankelijk van de situatie in de weken voor het evenement. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren.
Afgelasting
Wat gebeurt er als het evenement wordt afgelast?
In het geval dat het evenement wordt afgelast, dan ontvangen alle deelnemers restitutie van het inschrijfgeld, minus de redelijke kosten die Le Champion heeft gemaakt ter voorbereiding op het evenement.

Voor de exacte omschrijving verwijzen we je naar de Algemene voorwaarden.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via dit formulier.
Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meldt je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!