Startnummer

Heb jij vragen over jouw Zandvoort Circuit Run startnummer? Bekijk dan hieronder alle informatie over de startnummers.

Wanneer ontvang ik mijn startnummer?
Jouw Zandvoort Circuit Run startnummer valt uiterlijk de woensdag voor het evenement bij jou op de deurmat.
Waar vind ik de Helpdesk tijdens de Zandvoort Circuit Run?
De Helpdesk vind je in de Runnerstent bij Paddock 2. Deze is geopend vanaf 9.00 uur tot 15.00 uur. Er is géén Helpdesk in het startgebied.
Ik heb geen startnummer ontvangen, wat nu?
Heb jij nog geen startnummer ontvangen op de dag van het evenement? Geen paniek. Kom dan ruim voor de start met je bevestigingsmail naar de Helpdesk van Le Champion. Dan ontvang jij van ons een reserve startnummer.

Let op! De startnummers worden besteld en verstuurd in verschillende series. Het kan zijn dat jouw vriend of buurvrouw het startnummer al binnen heeft en jij nog niet.
Ik wil mijn afstand wijzigen, wat moet ik doen?
Heb jij niet genoeg kunnen trainen of ben je geblesseerd geraakt en kan jij niet meer je gekozen afstand hardlopen? Dan kun je tijdens het evenement kiezen voor een kortere afstand. Je kan met jouw startnummer gewoon starten vanuit het vergelijkbare startvak bij de 12 of 4 kilometer. Hier hoeft jij dus niets voor te doen. Als jouw toegewezen kleur niet aanwezig is, dan moet je starten in het laatste startvak. Je krijgt geen restitutie van het inschrijfgeld. Let op! Een langere afstand is dus niet mogelijk! Ook niet bij deelnemers aan de wedstrijd, tenzij je jouw startnummer omruilt bij de helpdesk.
Ik wil mijn registratie annuleren
Als je lid bent van Le Champion kun je tot 6 weken van tevoren annuleren. Klik hier om je annulering aan ons door te geven. Vermeld hierbij je lidnummer, het betreffende evenement en je registratienummer. Ben je geen lid van Le Champion, dan kun je jouw inschrijving niet annuleren. Je ontvangt het betaalde inschrijfgeld en geld voor andere extra’s niet terug. Ook kan de inschrijving niet worden meegenomen naar volgend jaar.

We adviseren je in dit geval om je inschrijving over te dragen of te verkopen aan een andere hardloper. Dit kan je doen via de vraag- en aanbodpagina pagina op de website. Deze komt online wanneer de inschrijving is gesloten.
Ik wil mijn startnummer overdragen
Heb je iemand gevonden die jouw startnummer wil overnemen of die juist voor jou een startnummer in de aanbieding heeft, dan kun je tot 25 maart 11.59 uur de stempelkaart op een andere naam zetten. Overdragen kan via jouw persoonlijke dashboard in Atleta. Je kunt inloggen in jouw persoonlijke dashboard door op het poppetje te klikken in de menubalk op de website. Wanneer je ingelogd bent op jouw dashboard, kies je voor de optie ‘Registratie overdragen’. Je vult hier de naam en het e-mailadres van de nieuwe deelnemer in. Deze ontvangt een e-mail om de registratie overdracht te voltooien. De overdracht is voor eigen risico.

Let op! De naam op het startnummer kan dus niet meer gewijzigd worden. Wel wordt de naam in het systeem veranderd, dus de naam komt goed in de uitslagen. De inschrijving kan niet worden meegenomen naar volgend jaar.
Hoe worden de startvakken ingedeeld?
De startvakken zijn ingedeeld op basis van de verwachtte eindtijd die jij hebt ingevuld tijdens jouw inschrijving. De verwachtte eindtijd kan gewijzigd worden tot (datum volgt) door in te loggen in je persoonlijke dashboard.
 
Mocht je toch in een ander startvak willen starten, dan kan je altijd later starten. Eerder starten mag niet, later wel.